26 Mart 2012 Pazartesi

Yenilik Marketi İle Yaptığımız Kampanya Sonucu Ve Kazananlar



Yenilik Marketi ile yaptığımız kampanyamızında sonuna geldik ve çekiliş aracıyla çekilişi yaparak kazanan arkadaşlarımızı belirledim.


Çekilişi Kazananlar:
1-) emine (NAIL ART Tırnak Süsleme Sanatı Seti)
2-) arwen (NAIL ART Tırnak Süsleme Sanatı Seti)
3-) sineminbahari (Tangle Teezer Tangle Teezer Mucize Tarak)
4-) oğuz akdeniz (Tangle Teezer Tangle Teezer Mucize Tarak)

Yedekler:
1-) bahar
2-) bembeyazsiyah
3-) paşam41
4-) necco
Herzamanki gibi çekilişimizin videosunu çektim



KENDİLERİNİ TEBRİK EDİYORUM 
ADRES BİLGİLERİNİ 3 GÜN İÇİN kampanyakusu@hotmail.com'A GÖNDERİN LÜTFEN...

NOT:ADRES BİLGİLERİNİ 3 GÜN İÇİNDE GÖNDERMEYENLERİN HAKKI YEDEK KAZANANA GEÇECEKTİR...

2 yorum:

www.yagmurvil@blogspot.com.tr dedi ki...

emine kim soyadı ne acaba göremiyorum

Unknown dedi ki...

yorumu bu

emine Mar 24, 2012 10:17 AM
blogunuzu izlemeye aldım çekilişi facebook ve blogumda duyurdum.inşallah kazanırım.ayrıca siteye de üye oldum.yani bütün şartlar tamam.
http://e-mine-m.blogspot.com/2012/03/kampanya-kusu-yenilik-marketicomdan-4.html
https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000833816377
eminebadioglu@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...